piątek, 26 lutego 2010

Mała przerwa na szybką kawę

. . . po ciężkim tygodniu urlopu nareszcie chwila relaksu przy kawusi w nowej "zdobycznej" filiżance . 
 To już trzeci raz kiedy biorę dluższy urlop i kiedy Miłuś jest chory. Jakoś tak biedakowi się przyplątują  te chorubska kiedy Mama jest w domu.
. . . a takie miałam plany . . .  i nici z tego.
Czas powoli tylko oswajać się z myślą, że w poniedziałek znowu do pracy .

Ale doszłam też do wniosku, że kiedy pracuję jestem bardziej kreatywna i potrafię zmobilizowac się do różnych prac. Więc ma to swoje jakby nie było plusy ;) 


Jakiś czas temu u Daruhy wygrałam takie oto cudeńka, nie miałam okazji jakoś wcześniej  się tym pochwalić, ale tym samym czynię to dzisiaj 
Śliczny lniany koszyczek już znalazł swoje przeznaczenie i służy mi jako pomocnik krawiecki .
A  w woreczku . . .  zgadnijcie co jest w tym woreczku . . . 


  

w woreczku  przewiązanym wstążeczką znalazły sie przepyszne ciasteczka . . .  
Możecie mi tylko na slowo uwierzyć , że są przepyszne . . . Miłos też może to potwierdzić :) 

Dziękuje raz jeszcze Daruho za tak przemiłe upominki.

 



A że zimy mam juz dosyć jak Wy wszystkie  to i  ja sprawiłam sobie wracając ze szkolenia takiego uroczego hiacyncika. Pachnie przeuroczo i nawołuje mi pierwszych oznaków wiosny - mam nadzieję , że skutecznie ;) 

 

A ja  czując już powiew zbliżającej się wiosny w powietrzu jak i w sercu uszyłam taki oto komplecik podkładek pod wiosenno - letnie  herbatki i napoje.

 


Pozdrawiam Was serdecznie życząc tym samym słonecznego weekendu

Dorota

14 komentarzy:

  1. Kwieciście i kolorowo w oczekiwaniu wiosny ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko,oby Miłoś szybciutko doszedł do siebie,i obyś Ty mogła nacieszyć się tym kończącym się urlopem.

    Filiżaneczka jest śliczna!

    Prezenty od Daruhy bardzo ładne i smakowite :)

    Ściskam i lecę skorzystać z chwili wolności haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też, jak coś sobie zaplanuję w "wolne", jak na złość wychodzi choróbsko u Młodego... No cóż, więcej zdrowia życzę Małemu i Tobie też.
    Zawsze z niekłamana przyjemnością oglądam Twoje prace. Bardzo "klimatyczne" te podkładki.

    OdpowiedzUsuń
  4. :)))
    Wpadnę na kawkę, mogę? ;) i prosze w takiej filiżance i z taką ładną podstaweczką w kwiatuszki, a mówisz ciasteczka już zjadłaś? ;) to dobrze, nie będzie mnie korcic :)

    Zdrówka życzę Miłoszkowi :)
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę zdrówka Miłoszkowi.. a Tobie długich odpoczynków przy takiej pysznej kawce:)
    Śliczny upominek dostałaś :) i cudne podkładki uszyłaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ u Ciebie kwiatuszkowo się zrobiło. I filiżanka cudna i kwiaty na woreczku. zapach hiacyntów aż tu czuję a Twoje podkładki są po prostu urocze. Witaj wiosno :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności pokazujesz ... w pięknych wiosennych kolorach ... Te podkładeczki są prześliczne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka życzę synkowi a Tobie miłego urlopowania.
    Piękna,delikatna filiżanka.
    Wiosennie,kwiatowo u Ciebie!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana zdrówka dla synusia! No niestety skąd ja znam ten problem...zawwsze jak coś zaplanuję, to Miriamka jest chora... No, ale trzeba to jakoś przetrwać :) Pozdrwiam i życzę jeszcze miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jak wiosennie u Ciebie się zrobiło, kwiatki, kwiatki i... kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj znam Kochana to uczucie, gdy człek chce coś zrobić a tu chore dziecko/dzieci w domu. Trenuję to od kilku tygodni.
    Życzę zdrowia Miłoszkowi.
    Śliczności wyprodukowałaś :)))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje Kochane za miłe komentarze.
    Donoszę, że dziecko już zdrowe, w końcu jutro Mama idzie do pracy. Aż się boje planowac kolejny urlop.

    ale wiosna idzie wiec moze i choróbska odpuszczą nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj(:
    Zdrówka dla Miłoszka,a podkładki może wiosnę przywołają szybciej.Śliczne są.
    Pozdrawiam serdecznie ((:

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak cudowne masz zdjęcia. Ale tu bajkowo. Jak domowo i przytulaśnie, zajrze częściej.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)