wtorek, 30 marca 2010

Poszło w świat . . .

Trochę mnie nie było.
W tym czasie na blogach zapachniało wiosną i świętami.
U mnie jak  zwykle wszystko  na ostatni dzwonek. 
Jednak świąt jakoś nie czuję jeszcze, chociaż pojawił się u mnie mały  akcent  wielkanocny - dwa małe zajączki, które to niebawem przyniosą  życzenia Wam.

Jednak w ostatnim czasie nie próżnowałam i niestety nie mogę pozwolić sobie na lenistwo ponieważ zdecydowałam sie na uczestnictwo w pewnej  nazwijmy to "imprezie". W głowie pomysłów mam pełno, ale z realizacją ich to już gorzej. 
Co prawda od tygodnia nie trzymałam igły i nitki w  "łapce" ale wcześniej całkiem intensywnie coś tam dłubałam.
Wymodziłam poszewki bawełniane  kraciasto kwiatowe. Będą zdobiły one balkon u Babci, jednej z blogowych naszych koleżanek. Mam nadizeję, ze efekt końcowy udekorowanego wiosenno - letniego balkonu nam Ona pokaże ;)  Ne zdaradzam o kim mowa ;) 

 


Zainspirowana motywem jaki znalazłam na bluzeczce dziecięcej  uszyłam poszewkę z kurakami. I tą chyba szyło mi się najprzyjemniej.
W głowie zakiełkował plan na następne :)

 


Koleżanka zamówiła u mnie woreczki z lawendą, więc rachu ciachu i powstałytak oto 4 sztuki - proste, klasyczne, ale wiedziałam , że się właśnie takie będą  podobały.



  

I powstała na szybko wielka zawieszka wypełniona suszem lawendowym z naszytą koronką i drewnianym guziczkiem. 
  

Kosze . . . koszyki  . . .  ech
Koszyków powstała cała masa, produkcja hurtowa;), jednak dzisiaj tylko pokazuję te zielone, reszta innym razem. Koszyczki szyłam na zamówienie dla pewnej Asi, która dotarła do mnie przez Decobazaar . Udało mi się uwiecznić je w połowie pracy, ponieważ efekt końcowy był trochę inny od widocznego na zdjęciu. 3 koszyczki otrzymały aplikację z serduszek (na zdjęciu widoczne tylko 2) 


Kochani ostatnio otrzymałam tez sporo wyróżnień, niestety nie  dałam rady dotrzeć do każdej z Was z osobna  z racji braku czasu (no niestety). Mimo że dwoje się i troje, siedze po nocach, niedosypiam i pewnie tak bedzie jeszcze przez jakiś czas ( do połowy maja) to rzadko zaglądam na blogi. 
Jedynie co mogę, to podziekować Wam tu i teraz moje Drogie za te wszystkie tak miłe wyróżnienia

 . . .

Pozdrawiam serdecznie i przedświątecznie
Dorota 

25 komentarzy:

  1. same cudności :)
    Zachwyciły mnie woreczki, zawieszka, a zielone cudowności zauroczyły :)
    Pozdrawiam
    Jagna

    OdpowiedzUsuń
  2. O mało nie spadłam z krzesła, jak zobaczyłam Twoje dzieła. Poduszka z ptaszkami jest super!
    Cała moc pomysłów! Dziękuję za inspirację.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszewka z kurami cudeńko!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie romantyczno- nostalgiczne dodatki w domu..przepiekne woreczki na lawendę!No i te poduszki..:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprostu wszystko ładne i fajnie dobrane kolorystycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie powaliły kurki w rządku na poduszce, cudo pierwsza klasa! Te kwiatowo-krateczkowe też urocze, jak i pozostałe prace staranne i dopracowane w szczegółach. pozdrawiam i wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same ochy i achy mi się wyrywały oglądając te przecudności! Nie umiem powiedzieć co zrobiło na mnie największe wrażenie bo każda rzecz jest wyjątkowa, perfekcyjnie dopracowana - cudowna!!! Mistrzowska robota :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. same sliczności!!!! Poducha z kurczakami cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja się muszę pochwalić,że poszewka z kurczakami przyleciała do mnie,a właściwie do Lenki w ramach wymianki z Dorotką :)
    Jeszcze nie zdążyłam się nią pochwalić na blogu,ale spokojnie,przyjdzie na nią czas.

    Reszta wytworków Dorotko,jak zwykle śliczna i dopracowana w każdym szczególe.Jesteś mistrzynią igły!!!

    Moc buziaczków.

    OdpowiedzUsuń
  10. No ,pracuś z Ciebie nieziemski!!!!!!
    Piękne wszystko!
    Poszeweczki z kurkami rozbrajające!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próżnujesz! A efekty przepiękne jak za każdym razem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie jest u Ciebie! poduszeczka z kurkami mnie zachwyciła, sama przymierzam się do uszycia poszewek ale jakos zebrać sie nie mogę :D Koszyczki są cudowne, wiosenne takie. A woreczki z lawendą sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudeńka tworzysz Mili !!! Cudeńka !!!! Patrzę i patrzę i napatrzyć się nie mogę ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko piekne,ale z Ciebie artystka,tworzysz cudownosci.
    Wielka zawieszka z lawenda-super,zreszata woreczki tez.
    Pozdrawiam swiatecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorotko już wzdycham do Twoich poszeweczek, są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach te Twoje tkaninki - wszystko śliczne i z pięknych materiałów szyte! Chyba Cię kiedyś odwiedzę i połowę Ci po cichu wyniosę :DD

    Pozdrawiam! I buziaki dla Miłka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cuda poszyłaś!
    Pozdrawiam i życzę radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta saszetka z koronkową serwetką jest tak zwykła-nie-zwykła. Prosta i urocza. A kosze zielone - też rewelacyjne. Jak widzą takie cuda to się cieszę, że nie mam maszyny do szycia, bo nie potrafiłbym się od niej oderwać, a z drugiej strony tak bardzo chciałabym takie kosze mieć i móc być dumna z tego, że zrobiłam je sama. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności pracusiu :)

    Zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt Dorotko :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Lawendowa zawieszka "podusia" jest cudowna.
    Zresztą, zawsze same śliczne rzeczy szyjesz :)
    Życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i się zarumieniłam, same achy i ochy nad moimi pracami. Milo mi że się wam podobają

    Ushii - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurkowa poducha jest rewelacyjna:)
    Zdrowych i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna "zdolniacha" ((:
    Pogodnych i wesołych Świąt.
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cudeńka, oczy me się radują na kich widok (: Podziwiam , podziwiam...
    Droga Mili przyjmij proszę życzenia
    zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół
    Załączam moc wiosennych pozdrowień .

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne rzeczy stworzyłaś! Pięknie, zresztą jak zawsze...
    Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)