poniedziałek, 5 lipca 2010

I po wczasach

Wróciłam !!!
Zadowolona, trochę zmęczona ale za to w końcu po 3 latach unikania słoneczka OPALONA  :)
  
Augustowszczyzna to piekny region i nieprzeładowany turystami jak słynne Mazury . Można tam znaleźć kawałek miejsca nad jeziorem tylko i wyłącznie dla siebie. 
W miejscowości w której mieszkalismy bylo aż 4 jeziora :)  
Cisza i spokój..
I jest tam naprawdę  pięknie.
Tego oczekiwałam i tak właśnie było.
A najwazniejsze jest to , że nie ważne gdzie człowiek odpoczywa, ale z kim. Jeśli spędza się czas w gronie osób które się lubi, i z którymi człowiek sie dobrze czuje to właściwie miejsce jest już tylko dodatkiem do całości.  

  
 
Zrobiłam całą masę zdjeć. dokładnie 1631 sztuk. 
I miałam olbrzymi dylemat co Wam pokazać, bo tyle pieknych miejsc widziałam i obfociłam.
Więc zamiast raczyć Was kolejnymi fotkami jezior, które są w rzeczywistości jeszcze piekniejsze pokażę Wam na co natknęłam się  podczas tego augustowskiego wypoczywania.

W pewnym barze na małej przystani zastałam takie oto widoki: 
 


 
a w pewnym zajeździe taki oto mini skansen zastalam

nawet na urlopie chcialam czuć się dobrze otaczając się kwiatami i dekoracjami  zrobionymi w stylu coś z niczego - wyszperanego w ogrodzie i szafkach gospodyni domku letniskowego

   
taki dzban chodzi za mna od dawna ale nie moge nigdzie zdobyć 
 
dzban wypatrzony na płocie gospodyni, od której wynajmowaliśmy domek - mimo iż był dziurawy szybko znalazł inne zastosowanie na kilka dni . NIestety nie chciała sprzedać ;(
    
były też chwile na małą kawę i ciasto (zakupione w sklepiku)

  
i był czas na ulubione winko
 

A oto My- Pan Miłek i jego mama
 
 
Pozdrawiam cieplutko życząc na ten tydzień i sobie i Wam duuużo słoneczka

Dorota

28 komentarzy:

  1. gratuluje cudnych wakacji i to w tak cudnym miejscu! :)no i trochę zazdroszczę bo ja czekam do końca sierpnia aż

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny urlop...magiczne miejsca :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjęcia, szkoda że nie można zobaczyć ich wszystkich.Wakacjowalaś w niezwykle uroczych miejscach:)Pozdrawiam i gratuluje opalenizny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia nam pokazałaś:) dla mnie najlepszy odpoczynek to ten z dala od cywilizacji! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia prawdziwie wakacyjne :-) aż relaks się udziela, a co do dzbanka, też długo takiego szukałam. Niedawno zakupiłam go w zwykłym sklepie gospodarstwa domowego w Lublinie, kolor - lekkie ekri, cena około 55 zł (dokładnie nie pamiętam), produkcji Emalia Olkusz. W razie czego mój adres ( bloga nie posiadam) szym-sadowska@wp.pl
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!:) urlop magicznie spędzony:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia urocze, ja niestety już czasu nie miałam aby obfotografować te wszystkie zakątki, ale przynjamniej u Ciebie sobie pooglądam:)
    Pozdrawiam słonecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie już, zaraz chciałabyś tam wrócić;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cos przepieknego !!!Jak oglądam takie fotki mogą nie istnieć dla mnie inne kraje świata , egzotyczne plaże i lasy Amazonii . PO PROSTU UROCZE MIEJSCE
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Mam taki dzban - czerwony w białe grochy. Można je kupić w necie, kilka wzorów do wyboru tu:
    http://sklep.emalia.pl/sklep,produkty,kat=25,strona=1

    OdpowiedzUsuń
  12. :))))) wreszcie wypoczęłaś:)))
    Superowe miejsca, pełne klimatu wiejskiego, sielskiego, spokojnego:)
    Niezwykle urokliwie prezentują się taakie miejsca. Buziaki od nas;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotko,piękny post i piękne zdjęcia!!!
    W takich miejscach nie można nie wypocząć!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. No i super, ze sobie odpoczęłaś :) i widzę, ze w bardzo urokliwym miejscy byłas :))) ten bar hmm ;) a jesteś pewna ze nic sobie z tamtad nie przywiozłaś? ;) serce by mi się krajało... a dzban, no szkoda że kobiecinka nie chętna ale pewnie znajdziesz jeszcze swój ;) Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądając Twoje zdjęcia żałuję, że tak mi daleko w tamte strony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wypoczynek !!! Piękne klimaty takie jak lubimy najbardziej :)
    Mam taki sam dzbanek - ja kupiłam na Allegro, poszukaj może i Tobie się trafi.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe wakacje ! Już chciałabym tam być !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. ...taki domek urlopowy to ja tez bardzo chetnie bym odwiedzial...pieknie, poprostu pieknie!

    pozdrawiam

    magdalena

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne widoki i cudowne zdjęcia. Pozazdroszczę wypoczynku. Ja niestety wakacje spędzę w domku:( ale mam nadzieję, że choć kilka wypadów nad morze i okolice uda się zorganizować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam ponownie:) Chciałam zaprosić na moje pierwsze cadny z aniołem i zapachem lawendy...
    http://ikt-zycieinspiracja.blogspot.com/2010/07/candy-z-anioem-i-zapachem-lawendy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. przurocze zdjecia! wspaniale oddajacy klimat miejsca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny mialas urlop, zdjeciami sie napawam sa cudne.
    Az czuc wakacyjne blogie lenistwo.
    Mnie na dluzej przykulo to zdjecie ze starenka maszyna do szycia, "nogi" jej sa obledne jeszcze takich nie widzialam.
    Pozdrawiam niezwykle cieplo.
    ps:napisalam @

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia Dorotko, ciesze się że wypoczęłaś.
    Ja właśnie jestem przed....
    Mam cichą nadzieję, że pokażesz swój patchwork.

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. ach taki urlop nad jeziorem nieprzeładowanym toną turystów to bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj :))
    Odkryłaś cudne zakątki ...

    PS. Niektóre zdjęcia w tym poście nie otwierają się, czy cos wiesz o tym?

    POzdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zakątki odwiedziłaś i ślicznie uwieczniłaś je na zdjęciach!
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochanie oj wypoczełam. Miejsce naprawde fantastyczne.

    Dziękuję Wam za namiary na internetowy sklepik w sprawie dzbana.
    Fajne są tam rzeczy, szkoda tylko że nie widzę bez żadnych wzorów.

    Moniko - jeśłi nie znajde na dniach takiego całego czystego - odezwę się do Ciebie z prośbą o dzban, dzieki za maila

    Ori chyba wiem czemu się nei otwierają niektóre zdjęćia, 2 juz poprawilam, zostaly mi jeszce dwa , które tez niebawem poprawię.

    pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne wakacje! :)
    Klimaty, które bardzo lubię rozmarzyły mnie bardzo.. skrzynka z butelkami uchwycona rewelacyjnie! Zresztą wiele szczegółów, które uchwyciłaś Doroto w kadrze - cudnie pokazują błogość jaka Was otaczała!
    Pozdrawiam Was serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)