poniedziałek, 23 września 2013

Porządki na szybko


Lubicie mokre ściereczki do wycierania powierzchni ?
Ja lubię. 
Są one idealne do wycierania wszystkiego, począwszy od kurzu, szybkiego liftingu toalety, kuchni po smażeniu rybek czy nawet szorowania auta w środku - o dzieciowych łapkach na balkonowej szybie nie wspomnę ;)
Kiedyś używałam do tego Miłkowych chusteczek do pupci gdy chciałam szybko wytrzeć tu i uwdzie brudy - które niestety nie nadawały się do wszystkiego.
Na rynku jest kilka firm produkujących te chusteczki, w moje ręce ostatnio wpadły ściereczki  z marki Presto Clean. Część z  nich dostałam, część kupiłam w moim wioskowym sklepie - są naprawdę praktyczne. A do tego cena nie zwala z nóg.
Moimi faworytami zdecydowanie są  ściereczki do szyb i luster, do kuchni i do łazienek.
A Wy używacie? lubicie? macie jakieś sprawdzone marki?



 


12 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię takie chusteczki. Przeważnie kupuję w Lidlu, bo inne zostawiają pianę. Są świetne i szybkie w użyciu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu a widzisz z Lidla nie testowałam jeszcze - no to następnym razem. Te chusteczki są rewelacyjne, bo raz ciach i przetarte , nie trzeba wody , płynu szmatki itd
    Miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuje biedronkowe, ale szyb nigdy nimi nie myłam. Tych proponowanych przez Ciebie nie znam.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bo są specjalne do szyb, spróbuj będziesz zadowolona z efektu. Naprawdę myją świetnie okna

      Usuń
  4. Nigdy nie używałam takich ściereczek, chyba, że w aucie. Hmmm może warto spróbowac.
    Dzieki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są podobno specjalne do auta, ale ja takimi uniwersalnymi szoruję i też jest efekt świetny

      Usuń
  5. uzywam uwiebuam jestem uzalezniona orzewaznue te dziecuece ida w ruch sa do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma jak wiadro goracej wody I proszek oraz chlor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie jestem przeciwna wszelkim rzeczom jednorazowego użytku, zbyt zaśmiecają środowisko. Kiedyś używałam takich chusteczek do pielęgnacji dziewczynek i to też bardzo umiarkowanie. Nie przyszłoby mi do głowy używać ich do sprzątania.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem uzależniona od takich ściereczek, tej firmy używam do mebli. Tych do szyb i luster nie znam, ale poszukam w najbliższym czasie.Super sprawa-zawsze powtarzam, że nie stać mnie na gosposie to musi mnie być stać na chusteczki :)))) pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)