czwartek, 12 czerwca 2014

“Piękno & Pasje” - odkrycie ostatnich tygodni

Myślę że mogę śmiało powiedzieć, że nareszcie mogę odsapnąć :) Ostatni czas był dosyć stresujący i naprawdę z wielką przyjemnością wykorzystywałam każdą wolną chwilkę na to by trochę się zrelaksować.
No bo w końcu  " kurczę blade" - jak mawiał Mikołajek- kalendarzowe lato za pasem, zaś w powietrzu czuć już je od bardzo dawna. Trzeba  korzystać z tego słoneczka i tyle :)

Wy pewnie już znacie to czasopismo bo jest ogólnie dostępne w każdym saloniku prasowym . Ja  “Piękno & Pasje” - odkryłam zaledwie 2 tygodnie temu. 
To pismo o stylu życia, dla poszukujących ciekawych inspiracji  poza miastem, pięknych miejscach i ciekawych ludziach. Pismo dla tych wszystkich, którzy żyją pełnią życia i lubią je odkrywać wciąż na nowo.

 W ostatnim numerze znajdziecie mnóstwo truskawkowych przepisów. A ponieważ w moim domku trwa sezon  truskawkowo - przetworowy więc tym bardziej gazetkę wertuję z wielką przyjemnością i szukam nowych pomysłów na wykorzystanie sezonowych owoców :) 
Polecam :)








 


7 komentarzy:

  1. Gazetkę znam i czytam od samego początku:) Jest wśród moich ulubionych o podobnej tematyce, takich jak: Weranda Country, Sielskie życie czy Country Living, na które zawsze czekam z niecierpliwością:)
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justine
      uwielbiam country living - od czasu do czasu też kupuję sobie :) - najczęściej archiwalne numery :)

      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Nie znam gazetki a dziękuje za info chętne sobie nabędę drogą kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie znam tej gazetki, poszukam w kiosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę ale zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienka, Agnieszka F, Avrea
    to moje również nowe odkrycie, jestem pozytywnie zaskoczona, mimo, że mam przesyt naszych polskich "sielskich" czasopism :) W każdej to samo i nie zanosi się na zmiany. Ale widać ludzie tego chcą, więc czasopisma pokazują to co się dobrze sprzedaje.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. o! a ja gazetki nie znam:) na pewno zwróce na nią uwagę przy najbliżeszj okazji:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)