czwartek, 7 kwietnia 2016

Chyba wiosna

Nic mnie tak nie motywuje do działania jak budząca się do życia wiosna, wtedy przestawiam wyrzucam i zmieniam. Dopiero wczoraj umyłam część okien ( nie wszyscy muszą robić to na święta ;) i w końcu widać , że za oknem świeci piękne słońce.
To pracowity tydzień - powoli ogarniam pracę dyplomową tak by zadowolić promotora,  dom dostanie już jutro wymarzone dawno temu drewniane żaluzje i zamierzam w końcu "przyjrzeć się" w weekend bliżej starym szafkom po Babci do sypialni, mam nadzieję, ze renowacja ich  się opłaci.

Wczoraj zaliczyliśmy już pierwszą rowerową wycieczkę i wracam z wielką przyjemnością do aktywności fizycznej po zimowej przerwie, bo nagle okazało się, że ulubione jeansy się nie zapinają w pasie - haha  ;-)
Ptaki ćwierkają, koty "marcują" kwietniowo, meble ogrodowe czekają na olejowanie - chce się żyć :)

Czyli chyba to wiosna :)









ps. obiecane zdjęcia z Irlandii już niebawem pojawią się na blogu :)
Szykuję dla Was znowu małą wyprzedaż domową, będą też ciuszki moje i po moim Miłku - więc zaglądajcie.

D OR O T A

13 komentarzy:

  1. Robi się cudnie! Kwiaty zaczynają kwitnąć, dużo słońca i uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I człowiek zrzuca tą zimową skorupę i rozwija skrzydła Madziu
      dobrego dnia Kochana

      Usuń
  2. Mam to samo! Wiosną budzę się do życia, mam więcej energii i chęci do działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę jakie już kwiaty posadzić w tym roku wokół tarasu :)

      Usuń
  3. Wiosna nastraja do działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu mnie najbardziej ogranicza chyba i męczy spędzenie 8 godzin za biurkiem w pracy - jestem stworzona do tego by kreatywnie działać, robić, zmieniać, kombinować itd. Ale po pracy czasami nadrabiam :)
      Dzisiaj montaż żaluzji więc będzie fajnie, w weekend biorę się za szafki po Babci
      buziaki Basiu

      Usuń
  4. Też sobie zamówiłam tą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bedziesz zadowolona Joasiu, moim zdaniem lepsza niż velvet matte :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedziesz zadowolona Joasiu, moim zdaniem lepsza niż velvet matte :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To wiosna na pewno! :) Tylko ten weekend jakiś taki deszczowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - jak dla mnie może w tygodniu padać, jednak w weekendy - bez względu czy jestem w domu czy też nie- mogłoby świecić słoneczko :)

      Usuń
  8. Powiedz tylko o zrobię Ci zakładkę. Bo książka płacze tak otwarta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zakładki - jak zauważyłaś na wcześniejszym zdjęciu, co prawda niezbyt profesjonalne ale zawsze dobry rydz niż nic :)
      pozdrawiam ciepło
      D

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)