środa, 7 lutego 2018

Biżuteria tworzona z sercem przez Kobietę - dla Kobiet

O tym że jestem fanką biżuterii hand made to chyba wszyscy moi znajomi dobrze wiedzą :) - w swojej szkatułce mam mnóstwo bransoletek i kolczyków zrobionych własnoręcznie. Lubię ją mimo, iż niektóre egzemplarze już dawno pewnie "niemodne" lub też wcale nie są wykonane jakoś super profesjonalnie.  Jednak z czasem zrobiłam się też wygodna i ostatnio lubię nosić biżuterię stworzoną przez kogoś. O tym że warto pochylać się nad pracami hand made to nie muszę chyba nikogo przekonywać. Zazwyczaj są to niszowe podukty, często pojedyncze egzemplarze a także takie wykonane pod "widzimisię" zamawiającej osoby. Twórcy słuchają i starają się jak najbardziej zrozumieć i trafić w gust osoby, która finalnie będzie daną rzecz nosić czy też użytkować. Mamy też w końcu pewność, że nie jest to masówka z sieciówki lub też ze znanego sklepu jubilerskiego. 
Dlatego doceniam przedmioty wykonane przez kogoś i dbam bardzo o nie, bo wiem ile serca dana osoba potrafiła włożyć w ich wykonanie.




Zainspirowana naszyjnikiem który zobaczyłam u jednej dziewczyny  - pomyślałam TEŻ CHCE TAKI. Jednakże po sprawdzeniu jaka jest jego cena w sklepie internetowym, chęć jego posiadania  spadła do "parteru", mimo iż piękny - niestety posiadał cenę nie do przegryzienia. Postanowiłam znaleźć jakąś alternatywę dla tego naszyjnika. Przewertowałam internet,  już nawet  miałam w koszyku jednego ze sklepów on line niezbędne akcesoria i kamienie do wykonania podobnego cuda i wtedy trafiłam na JEJ profil na instagramie. 



Kochani na profil MATYLDY (a tak naprawdę Karoliny -  artystycznie jednak to imię Matylda bardziej do mnie przemawia) trafiłam przypadkiem idąc za tropem pewnego pierścionka z turmalinów. Dziewczyny - Matylda robi tak przepiękną biżuterię, że naprawdę zakochałam się w jej pracach.  Wiem że nie tylko ja. 
To cudowna pełna ciepła dziewczyna, żona, matka 8-mio miesięcznego synka, która tak jak ja od bardzo bardzo dawna robi biżuterię dla siebie  Zainspirowana podróżami i elegancją COCO CHANEL (i tu się zgrywamy bo czarne CHANEL to moje również ulubione perfumy od lat) uwierzyła mocno w siebie i zaczęła tworzyć piękną biżuterię dla innych Kobiet.  Czasami nie trzeba wiele, czasami wystarczy wsparcie bliskiej osoby, która zmotywuje, szepnie do uszka, "dasz radę zrobić coś dla innych". A jak już się uwierzy to wszystko jest możliwe, zaś ten kto nie zaryzykuje prześpi swoją szansę. Matylda właśnie płynie na fali


 I kiedy już tak się napatrzyłam na tą przepiękne pierścionki (tych akurat nie noszę - ale może kiedyś dojrzeję ;) i bransoletki  zdecydowałam napisać do Niej. Pomyślałam że może zechciałaby zrobić dla mnie takie piękny subtelny, delikatny i bardzo kobiecy naszyjnik, który zgrałby się idealnie z moją jedwabną koszulą. I wierzcie mi na słowo, że nie musiałam wcale dużo tłumaczyć i w pełni zaufałam Matyldzie, zdałam się na jej wyczucie piękna - bo wiedziałam iż zrozumiała tą "istotę jedwabnej koszuli", która tu była motywem przewodnim. Obiecuję, że kiedyś Wam się pokażę w tym zestawie :)
Do kompletu dokupiłam identyczną bransoletkę  - mistrzostwo świata dosłownie. A apetyt rośnie w miarę jedzenia więc pewnie pojawi się tej biżuterii w mojej szkatułce więcej. W głowie już kiełkuje plan :)


 Biżuteria którą tworzy Matylda (Karolina) wykonywana jest na specjalne zamówienie pod każdego klienta indywidualnie z wyszukanych kamieni i z wysokiej jakości materiałów - a wszystko zamotane jedwabną mocną niteczką i pięknie zapakowane w szklaną buteleczkę.
Klasa sama w sobie !!!





Kochane Kobietki
biżuterię Matyldy znajdziecie wyłącznie tylko w jednym miejscu w sieci o tu - zielinska_matylda_bizu 
Nie posiada Ona bloga, nie posiada fanpage na facebooku ani jakiegokolwiek innego miejsca w sieci.  Za jej zgodą udostępniam Wam jej e-maila, na który możecie kierować pytania zielinska.bizuteria@gmail.com  lub poprzez wiadomości priv na IG.

A poniżej możecie obejrzeć  zdjęcia autorstwa Matyldy (Karoliny) i jej pięknych prac. Same oceńcie :)

Ściskam Was mocno

 D.









ps. 

Post nie nie jest postem sponsorowanym. Biżuteria którą prezentuję (pierwsze 7 zdjęć) została  kupiona zaś post jest wyłącznie moim pomysłem - za zgodą oczywiście Matyldy :)

O zdolnych osobach zawsze warto głośno mówić  (pisać).


8 komentarzy:

  1. Wow, jaka piękne delikatna i bardzo oryginalna. Niby nic a jednak..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko naprawdę mega subtelna jest biżuteria Karoliny. Właśnie stałam się posiadaczką jeszcze pierścionków jej autorstwa. Naprawdę obłędne błyskotki. Mam chęć jeszcze kupić drugi naszyjnik na lato.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta Twoja biżuteria i najbardziej podoba mi się jej delikatność oraz minimalizm. Sama również tworzę własnoręcznie różnego rodzaju biżuterię i teraz odkryłam dopiero fajne zakończenia https://pl.silvexcraft.eu/41-zakoczenia w sumie których na potęgę używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja. Pasowałyby do niej kolczyki https://esclusiva.pl/kolczyki-wiszace. najlepiej wykonane ze złota lub pozłacane.Dobrze komponowałyby się z naszyjnikiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna biżuteria, jest taka delikatna, co moim zdaniem jest naprawdę ogromnym atutem. Sama, jeśli już noszę biżuterię to wyłącznie tego typu. Ostatnio, udało mi się znaleźć kilka perełek w tym miejscu: https://www.pranashop.pl/pol_m_Wisiorki-srebrne-306.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki szczególnie mi się rzuciły w oczy. Może dlatego, że sama mam pokaźną kolekcję i się bez jakiejś na ręce nie ruszam. Kolczyków czy naszyjników mogę nie mieć ale bransoletka koniecznie. Zegarków za to już długo nie noszę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)